Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2015

Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν

Απάντησε στα μηνύματα, με μια φωτογραφία την ώρα που έκανε sex. 
Η ιστορία έχει ως εξής:


Ένα παλικάρι γνώρισε ένα βράδυ σε ένα μπαρ μία κοπέλα. Μετά από αρκετό ποτό και τις απαραίτητες συστάσεις, οι δύο νέοι αντάλλαξαν αριθμούς τηλεφώνων με την προοπτική μιας συνάντησης τις επόμενες μέρες.

Το παλικάρι όμως, όπως εξομολογείται ο ίδιος, δεν είχε ακούσει προφανώς τη φράση που παρομοιάζει τις γυναίκες με τα γραμματόσημα και μην αντέχοντας την αναμονή, άρχισε την επόμενη μέρα να της στέλνει (αναπάντητα) μηνύματα.

Ο μονόλογος μεταφρασμένος ήταν κάπως έτσι..

«Γεια σου Έρικα το χθεσινό ήταν πολύ αυθόρμητο. Σε ευχαριστώ πολύ για τον αριθμό σου... Τιμή μου. Να το ξανακάνουμε κάποια στιγμή».
«Σήμερα ίσως».
«Ή όποτε να 'ναι».
«Προτιμώ σύντομα».
«Είσαι εδώ;»
«Στείλε μου όταν το λάβεις... Δεν μπορώ να περιμένω να σε ακούσω».
«Θες να πιούμε καφέ αύριο το πρωί;»
«Αν όχι δεν πειράζει, συγγνώμη αν είμαι ενοχλητικός... Απλά θέλω να σε ξαναδώ».
«Οκ τελευταίο μήνυμα... Πες μου αν βλέπεις τα μηνύματά μου και θα σταματήσω».
«Ποιο είναι το πρόβλημά σου; Οκ συγγνώμη απλά μου έχεις κεντρίσει το ενδιαφέρον... Με όλη την ειλικρίνεια είσαι το κορίτσι των ονείρων μου».

Και κάπως έτσι, η κοπέλα, φανερά επηρεασμένη από την αρχαία Σπάρτη και γνωρίζοντας τη ρήση ''Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν'' απάντησε σε όλα αυτά τα μηνύματα, με μία μόνο φωτογραφία.

Τα συμπεράσματα δικά σας!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...