Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Ελευθερία Αρβανιτάκη - Ερωτικό (1993)

Παρατήρησα ότι τα γράμματα στην αρχή κάθε στίχου φτιάχνουν ένα όνομα.


Ο στιχουργός του τραγουδιού, Ναπολέων Λαπαθιώτης,ποιητής ο οποίος θεωρούσε την ομοφυλοφιλία ως μια φυσιολογική, αν όχι ανώτερη, πιο εξελιγμένη μορφή σεξουαλικότητας, κατά τον Άρη Δικταίο. 

Είτε όλα αυτά είναι μύθος είτε αληθινά γεγονότα, ο Ναπολέων Λαπαθιώτης μας χάρισε τους στίχους από ένα πολύ τρυφερό και αγαπημένο τραγούδι.

Δείτε τους στίχους του τραγουδιού για του λόγου το αληθές.

Καημός αλήθεια να περνώ, του έρωτα πάλι το στενό
Ώσπου να πέσει η σκοτεινιά, μια νύχτα του θανάτου
Στερνό, βαθύ και θλιβερό, που θα θυμάμαι για καιρό
Τι μου στοιχίζεις την καρδιά, το ξαναπερασμά του
Ας είναι ωστόσο τι ωφελεί, γυρεύω πάντα το φιλί
Στερνό φιλί, πρώτο φιλί, και με λαχτάρα πόση

Γυρεύω πάντα το φιλί, αχ καρδιά μου που μου το τάξανε πολλοί
Κι όμως δε μπόρεσε κανείς, ποτέ να μου το δώσει
Ίσως μια μέρα όταν χαθώ, γυρνώντας πάλι στο βυθό
Kαι με τη νύχτα μυστικά ,γίνουμε πάλι ταίρι
Aυτό το ανεύρετο φιλί, που το λαχτάρησα πολύ
Σαν μια παλιά της οφειλή, να μου το ξαναφέρει...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...